Internet zyskał ogromną popularność w zakresie prowadzenia biznesu, szczególnie dotyczy to coraz mocniej popularnego handlu. Lecz zaplanowanie w odpowiedni sposób działań wcale łatwe nie jest w obliczu dużej konkurencji, z takich też powodów bardzo się w tym przydają różnorodne dane. A te uzyskać chociażby można z rozmaitych analitycznych narzędzi, pośród jakich od dawna najbardziej popularne jest google analytics. Jakiś czas temu została udostępniona zupełnie nowa odsłona tego narzędzia, oparta na całkiem nowym podejściu i dająca zupełnie nowe możliwości.
Użytkownicy przyzwyczajeni do dotychczasowej wersji z pewnością mogą się zaskoczyć już po zobaczeniu panelu administracyjnego, jaki został gruntownie przebudowany. Dużo istniejących raportów zostało usuniętych lub zmieniło miejsce, a w zamian jest kilka nowych. Ale znacznie więcej zmian jest jeżeli chodzi o samo podejście do analizowanych danych. Google analytics 4 ebook w miejsce odsłon wykorzystuje zdarzenia, co daje dużo więcej niezależności, a równocześnie pozwala na śledzenie na różnych urządzeniach i platformach. Co ważne, będzie to dotyczyło zarówno klasycznych internetowych stron, jak również aplikacji, które są coraz powszechniej stosowane. Dzięki temu każdy użytkownik może być analizowany całościowo bez względu na to, gdzie się loguje i na jakim urządzeniu, co daje znacznie większe możliwości dla osób zajmujących się promocją i marketingiem.
Dużą pomocą dla wielu właścicieli sklepów jest również przewidywanie zachowań użytkowników, można na przykład oszacować prawdopodobieństwa odejścia i zakupu, i w oparciu o to klasyfikować klientów. W związku z tym że to narzędzie jest zupełnie nowe i działające niezależnie od starego, to konieczne będzie jego uruchomienie i wdrożenie. Jeżeli kogoś interesować będzie google analytics 4, to jeżeli tylko posiada odpowiednią wiedzę, to zająć się tym może sam. Szczególnie że informacji w tym temacie nie brakuje, dużo ciekawych można na przykład znaleźć na stronie https://clickflow.pl/.
+Tekst Sponsorowany+